« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Glada nyheter » | Föregående inlägg: Har ni bestämt er? » | Föregående inlägg: Träning » | Föregående inlägg: Kräftskiva! » | Föregående inlägg: Labbar » | Föregående inlägg: Nya jobbet » | Föregående inlägg: Helg i skogen » | Föregående inlägg: After work » | Föregående inlägg: Jag är tillbaka! » | Föregående inlägg: Sommarlov! »

Snart...

... är det dags att gå från jobbet. Då ska vi först traska ner på stan och se om vi kan hitta någon rolig "gå bort-present" och sedan ska vi hem till M och I. Det ska bli roligt. Nu var det länge sedan vi träffade dem. Det brukar kunna bli gott både att äta och dricka, så förväntningarna inför kvällen är höga, men inför morgondagen betydligt lägre.

Därför väntar jag tills imorgon med några definitiva planer för resten av helgen, men det lutar åt en visit på Tjörn där tydligen farmor och farfar är och hälsar på. Dessutom har jag tänkt att äntligen få införskaffa mitt Fysiken-kort, men jag har inte kollat schemat än för att se om det är något pass på söndagen som jag vill gå på.

Trevlig helg!