« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Kräftskiva! » | Föregående inlägg: Labbar » | Föregående inlägg: Nya jobbet » | Föregående inlägg: Helg i skogen » | Föregående inlägg: After work » | Föregående inlägg: Jag är tillbaka! » | Föregående inlägg: Sommarlov! » | Föregående inlägg: Fulla läktare! » | Föregående inlägg: VM - lördag » | Föregående inlägg: VM - Fredag »

Träning

Jag som tyckte det var så roligt att träna... nu känns det bara blä! Det är konstigt att något kan bli roligare ju mer man gör det, för så är det verkligen med träning. Nu när jag har varit lat och slö ett tag har jag tappat lusten helt. Fast idag har jag bestämt mig för att jag måste ut och jogga en runda. Smart som jag är åt jag därför kebabtallrik till lunch och känner mig därför fortfarande helt däst och tung i magen. Jag behöver lite motivation hitåt! Nu!