« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Krabbans krubb 10/4 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 9/4 » | Föregående inlägg: Korpral Lars Stolt » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 8/4 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 7/4 » | Föregående inlägg: Historia och släktforskning » | Föregående inlägg: Fredagsfyran v14-06 » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 6/4 » | Föregående inlägg: Vårens första joggingtur i Jönköping » | Föregående inlägg: Krabbans krubb 5/4 »

Oriflame

Igår var jag på Oriflame-party. Hahaha! Det är ungefär som ett Tupperware-party... tror jag i alla fall, jag har aldrig varit på något sådant innan heller... fast det är smink och skönhetsprodukter som visas upp och säljs istället för plastburkar. Jag var nog en ganska otacksam kund. Jag använder ju knappt ens mascara varje dag, än mindre rengöringsmjölk OCH ansiktsvatten OCH dagkräm OCH nattkräm OCH foundation OCH puder OCH... Det var ändå lite intressant att se hur ett sådant där säljparty går till. Det var för övrigt min arbetskamrat som höll i det hela, och vi var hemma hos en annan arbetskamrat så jag gick dit mer för att se hur hon bodde, vara lite social och så. Naturligtvis slutade det med att jag fyllde i en beställningssedel också.

Haha! Skulle inte K fixa det en gång för länge sedan?! Du vet väl förresten att typ hela min släkt läser den här bloggen :-) Sexparty, jo jag tackar jag...

Kommentera mera!