« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: En obekväm sanning » | Föregående inlägg: Möhippa » | Föregående inlägg: Trevlig helg! » | Föregående inlägg: Ett stort grattis! » | Föregående inlägg: Fotboll och öl » | Föregående inlägg: Snart... » | Föregående inlägg: Glada nyheter » | Föregående inlägg: Har ni bestämt er? » | Föregående inlägg: Träning » | Föregående inlägg: Kräftskiva! »

Flytta hemifrån

Nu har minstingen i familjen flyttat hemifrån. Igår var jag och hälsade på henne i hennes studentrum, som nog blir riktigt mysigt när hon har bott in sig lite. Det var lite synd om henne, för hon hade stukat foten rätt rejält häromdagen, och hennes splitter nya datorskärm vägrade fungera.

Min dag var för övrigt fylld av diverse missräkningar, om än inte så allvarliga. Det var felläsning i schemat för Fysiken, så att det inte blev någon träning. Det var bilen som Hans hade (vilket jag borde vetat) när jag tänkte ta den. Det var regn, som öste ner som värst precis när jag var ute och cyklade. Men annars var det en bra dag.

Idag är det ju äntligen fredag igen. Nu väntar labhandledning fram till fem, sedan träning halv sex, och kanske bio ikväll om Hans inte måste jobba för att få klart en artikel, som jag tror det var deadline på nu nån gång.

Imorgon är det 50-årskalas hos morbrodern, och söndagen kommer tillbringas antingen hemma hos mina föräldrar eller hos Hans föräldrar, lite beroende på vädret.

http://slimb.blogspot.com/2007/01/bloggvrldsbloggenkt-p-begran.html

Tänkte att detta kanske kunde få dig att komma igång igen!

Kommentera mera!